- آذر، ع.، خسروانی، ف.، و جلالی، ر. 1392. تحقیق در عملیات نرم. انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، تهران.
- الهدادی، م.، تاجزاده نمین.، ا.، ایراندوست، م.، و سلطانپناه، ه. 1397. طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با استفاده از روش فراترکیب و دلفی: مطالعهای در شرکتهای کوچک و متوسط غرب کشور. علوم مدیریت ایران، 13 (49): 137-156.
- اللهدادی، م.، تاجزاده نمین.، ا.، ایراندوست، م.، و سلطانپناه، ه. 1397. طراحی اکوسیستم بازاریابی کارآفرینانه دیجیتال برای خرده فروشیهای اینترنتی ایران. مطالعات رفتار مصرف کننده، 5 (2): 135-154.
- بحرینژاد، ر.، خانلری، ا.، حسنقلیپور یاسوری، ط.، و حسینی، م. 1397. شناسایی مهمترین فرآیندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی. مدیریت بازرگانی، 10 (4): 795-814.
- -حسنپور، ا.، و گیتینژاد، م. 1399. برنامهریزی منطقهای در تدوین الگوی بازاریابی کارآفرینانه در شرکتهای نوپای نوآور ایرانی. برنامهریزی منطقهای، 10 (2): 577-588.
- خزائیپول، م.، تاجزاده نمین.، ا.، ضرغام بروجنی، ح.، و کروبی، م. 1396. مفهومپردازی بازاریابی کارآفرینانه در صنعت هتلداری ایران با رویکرد کیفی. مطالعات اجتماعی گردشگری، 5 (10): 59-97.
- رحمانسرشت، ح.، خاشعی ورنامخواستی، و.، ابراهیمی، م.، و رحیمیان، م. 1398. مدل همآفرینی ارزش راهبردی در صنعت بانکداری ایران خلق ارزش در پارادایمی نوین. پژوهشهای مدیریت عمومی، 11 (40): 27-52.
- رضائی، ر.، منگلی، ن.، و صفا، ل. 1394. بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تأثیر آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط. کارآفرینی در کشاورزی، 2 (2): 1-16.
- حجازی، ر.، و حسینیمقدم، م. 1392. تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد بانکها با تأکید بر نقش میانجی بازارگرایی (بانکهای دولتی و خصوصی استان گیلان). کار و جامعه، 166: 44-53.
- طغرایی، م.، رضوانی، م.، و مبارکی، م. 1395. طراحی الگوی بازاریابی کارآفرینانه در کسب وکارهای فرهنگی – هنری. نشریه توسعه کارآفرینی، 9 (3): 473-491.
- فروزنده، م.، ثانویفرد، ر.، و حمیدیزاده، ع. 1399. طراحی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه بینالمللی برای استارت آپهای خدمات بانکی. راهبردهای بازرگانی، 17 (15): 1-18.
- فکور ثقیه، ا.، و صادقی، ف. 1395. بررسی نقش واسطهای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد). مدیریت بازرگانی، 8 (3): 659-680.
- فیروزجائیان، ع.، و فیروزجائیان، ع. ا.، هاشمی پطرودی، س. ح.، و غلامرضازاده، ف. 1392. کاربرد تکنیک مدلسازی ساختاری تفسیری در مطالعات گردشگری (تحلیلی با رویکرد آسیبشناسانه). برنامهریزی و توسعه گردشگری، 2 (6): 129-159.
- کوسه غراوی، ش.، و صفاریان همدانی، س. 1398. طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه استراتژیک در صنعت ساختمان با رویکرد آمیخته. توسعه کارآفرینی، 12 (1): 121-140.
- محبی، ن.، حمدی، ک.، امینی سابق، ز.، و ساده، ا. 1399. مفهومپردازی و تبیین مدل بازاریابی کارآفرینانه پایدار در صنعت غذایی: با رویکرد آیندهپژوهی. آیندهپژوهی مدیریت، 31 (120): 85-97.
- معطوفی، ع. 1397. بررسی روابط درونی عوامل مؤثر بر بازاریابی کارآفرینانه در تعاونیهای کشاورزی با استفاده از روش دیمتل فازی. تعاون و کشاورزی، 7 (25): 1-40.
- Alqahtani, N., and Uslay, C. 2020. Entrepreneurial marketing and firm performance: Synthesis and conceptual development. Journal of Business Research, 113: 62-71.
- -Amjad, T. 2021. Contemporary Challenges in Entrepreneurial Marketing: Development of a New Pedagogy Model. Journal of Entrepreneurship Education, 23(3): 13-21.
- Becherer, R.C., Helms, M.M., and McDonald, J.P. 2012. The effect of entrepreneurial marketing on outcome goals in SMEs. New England Journal of Entrepreneurship, 15(1): 1- 12.
- Faisal, M.N., Banwet, D.K., and Shankar, R. (2006). Supply chain risk mitigation: modeling the enablers. Business Process Management Journal., 12(4): 535-552.
- -Habibi, A., Jahantigh, F.F., and Sarafrazi, A. 2015. Fuzzy Delphi Technique for Forecasting and Screening Items. Asian Journal of Research in Business Economics and Management, 5(2): 130-143.
- -Hamali, H. 2015. The Effect of Entrepreneurial Marketing on Business Performance: Small Garment Industry in Bandung City, Indonesia. Developing Country Studies, 5(1): 24- 30.
- -Hills, G.E., and Hultman, C.M. 2011. Academic Roots: The Past and Present of Entrepreneurial. Marketing. Journal of Small Business and Entrepreneurship, 24 (1): 1-10.
- -Jones, R., and Rowley, J. 2011. Entrepreneurial marketing in small businesses: A conceptual exploration. International Small Business Journal, 29 (1): 25-36.
- Khamar, K. (2018). Progression of theory of Entrepreneurial Marketing (EM). International Journal of Engineering Technologies and Management Research, 5(5), 41-57.
- -Kurgun, H., Bagiran, D., Ozeren, E. and Maral, B. 2011. Entrepreneurial Marketing-The Interface between Marketing and Entrepreneurship: A Qualitative Research on Boutique Hotels. European Journal of Social Sciences, 26 (3): 340- 357.
- -Manasra, E.A., Zyadat, M.A., Awamreh, M.A. and Alnsour, M.S. 2013 Linking entrepreneurial marketing and performance indicators in Jordanian hotel industry. Journal of Management Research, 5 (3): 86-94.
- Maritz, A., Frederick, H. and Valos, M. 2010. A discursive approach to entrepreneurial marketing: Integrating academic and practice theory. Small Enterprise Research, 17 (1): 74- 86.
- Mika, W., and Seppo, L. 2018. Does Entrepreneurial Marketing Underrate Competition?, Technology Innovation Management Review, 8 (9): 120-132.
- -Morris, S., and Deacon, J. 2011. A tale of two spirits: Entrepreneurial marketing at 42 Below Vodka and Penderyn Whisky. Journal of Small Business and Entrepreneurship, 24 (1): 113-124.
- -Mort, G.S., Weerawardena, J., and Peter, L. 2012. Advancing entrepreneurial marketing evidence from global firms. European Journal of Marketing, 46 (3/4): 546-561.
- -Niehm, L. S., Hurst, J. L., Son, J., Fiore, A.M. and Sadachar, A. 2013. Entrepreneurial marketing: Scale development and validation in the small firm context. Proceeding of Conference on Apparel, Events and Hospitality Management, United States, Iwoa University, Pp: 1- 6.
- Nora, S., Léo, P., and Veland, R. 2019. Entrepreneurial marketing dimensions and SMEs performance. Journal of Business Research, 100: 86-99.
- -Warfield, J.W. 1974. Developing interconnected matrices in structural modelling, IEEE transcript on systems. Men and Cybernetics, 4(1): 51-81.
|