اسماعیلی اول، محمد.، محبوبی، محمدرضا.، شهبازی، اسماعیل.، و کرمی دهکردی، اسماعیل. 1393. بازاریابی اینترنتی و خدمات کشاورزی تحت وب، گامی برای کارآفرینی در بخش کشاورزی. نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 1(2): 42-31.
- ارفعی، عزیز.، محمدی، رستگار.، و اکبری، پیــمـان. 1395. ارائه الگوی مفهومی برای عوامل مؤثر در ایجاد موفقیت کارآفرینی الکترونیکی (مطالعه موردی: شرکتهای کارآفرینی الکترونیک). مطالعات اقتصـاد، مدیریت مالی و حسابداری، 2(2): 28-11.
- ایمانی، ع.، حسینی فر، ا.، و مبارکی، م. 1396. تـأثیـر شبکههای اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکتهای دانش بنیان. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 6(22): 22-1.
- حسینی، میزرا حسن. 1391. انتخاب و بکار گیری مدل مناسب برای بازاریابی الکترونیکی محصولات پائین دستی پتروشیمی. نشریه علمی پژوهشی مدیریت فردا، 11(33): 48-37.
- تواضعیفر، اسما.، شیهکی تاش، مهیم.، و کشاورز، سهیلا. 1398. شناسایی پیشرانهای مؤثر بر کارآفرینی دیجیتال در کسب وکارهای کوچک و متوسط با رویکرد فراترکیب. سیاست نامه علم و فناوری، 9(3): 71-61.
- توسلی، بهاره.، خلیفه سلطانیان، فرشتهالسادات.، چیذری، محمد.، و پزشکیراد، غلامرضا. 1386. بررسی وضعیت و تنگناهای بازاریابی محصولات کشاورزی ایران. ششمین کنفرانس اقتصاد کشاورزی ایران، مشهد.
- ثقفی، مهدی.، پوریوسف، اعظم.، و انارکی، رعـنا. 1393. بررسی تاثیر تجارت الکترونیک بر رشد کارآفرینی دیجیتال،کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار، تبریز.
- روشندل اربطانی، ط.، و مقیمی، س.، و میناوند، م.، و خواجه ییان، د. 1391. چارچوبی برای تجاری سازی نوآوریهای دیجیتال در شرکتهای کارآفرین رسانهای ایران (مطالعهای چند موردی). مدیریت بازرگانی (دانش مدیریت)، 4(11): 88-71.
- علیدوستی، سیروس. 1389. عوامل مؤثر بر توسعه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیکی در شرکت های کوچک و متوسط. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 25 (شماره ۳ -پیاپی ۶۱).
- کاظمی، ابراهیم. 1398. تاثیرمدیریت تجارت دیجیتال و نقش فناوری اطلاعات بر تجارت الکترونیکی. چهارمین همایش بینالمللی مهنــــدسی برق، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، همدان، https://civilica.com/doc/989949
- کشاورز، سهیلا.، تقوا، محمدرضا.، و کرد، حامد. 1398. شناسایی پیشرانهای موفقیت کارآفرینی دیجیتالی با رویکرد فراترکیب. فصلنامه مدیریت توسعه فناوری، 7(3): 172-149.
- مرادی، علی. 1399. نقش شبکههای اجتماعی در شکلگیری هراس اجتماعی و تغییر سبک زندگی ناشی از ویروس کرونا(مطالعه موردی شهر کرمانشاه). انتظام اجتماعی، 12(2): 148-123.
- موحدی، رضا. 1394. راهاندازی کســب و کــارهـای الکترونیکی در کشاورزی. نشریه کارآفرینی دانشگاه گرگان، 2(3): 42-23.
- Ayush, G., Gowda, R., and Rakshith Gowda, K.M. 2020. A Study on Impact of COVID-19 on Digital Marketing. Conference: Impact of COVID 19 on various areas of global Economy, science and humanities At: Gondwana University, gadcchiroli, Maharashtra, India
- Balkrishna, B.B., and Deshmukh, A.A. 2017. A Study on Role of Social Media in Agriculture Marketing and its Scope. Global Journal of Management and Business Research: E Marketing, 17 (1): 32-36.
- Dash, G., and Chakraborty, D. 2021. Digital Transformation of Marketing Strategies during a Pandemic: Evidence from an Emerging Economy during COVID-19. Sustainability, 13(12): 6735.
- Dwivedi, Y.K., and et al. 2021. Setting the future of digital and social media marketing research: Perspectives and research propositions. International Journal of Information Management, 59.
- Ghezzi, A., and Cavallo, A. 2018. Agile Business Model Innovation in Digital Entrepreneurship: Lean Startup Approaches. Journal of Business Research, 110: 519-537.
- Haleem, Abid, Javaid, Mohd., and Vaishya, Raju. 2020. Effects of COVID 19 pandemic in daily life. Current Medicine Research and Practice, 10(2): 78-79.
- Liu, Fu-Shan. 2003. E-Commerce in Taiwan’s Agricultural Marketing. Farmers’ Service Department, Taipei, Taiwan ROC.
- Mueller, Rolf A.E. 2001. E-Commerce and Agricultural Commodity Markets: E-Commerce and Entrepreneurship in Agricultural Markets. American Journal of Agricultural Economics83(5): 1243-1249.
- NZIER (New Zealand Institute of Economic Research). 2000. E-commerce and its Projected Impacts on Agriculture. Ministry of Agriculture and Forestry, Nixon, Chris reviewed by Alex Sundakov and John Feil.
- Prayoga, K., Raya, A., and Subejo, S. 2019. Young Farmers and Digitalization: From Price Taker to Price Maker. The 10th IGSSCI (International Graduate Students and Scholars’ Conference in Indonesia) new media and the changing social landscape of contemporary societies: How are new
media reshaping the whole aspects of life of contemporary societies?. At: Universitas Gadjah Mada. 181-188.
- Satalkina, Liliya., and Steiner, Gerald. 2020. Digital Entrepreneurship and its Role in Innovation Systems: A ystematic Literature Review as a Basis for Future Research Avenues for Sustainable Transitions. Sustainability, 12(7): 2764.
- Strzębicki, 2015. The Development of Electronic Commerce in Agribusiness – The Polish Example. Procedia Economics and Finance, 23: 1314-1320.
- Su, L., Peng, Y., Kong, R., and Chen, Q. 2021. Impact of E-Commerce Adoption on Farmers’ Participation in the Digital Financial Market: Evidence from Rural China. J. Theor. Appl. Electron. Commer. Res. 16: 1434–1457.
- Tom, T., and Kamal CH, R. 2019. A Study on Problems and Factors in fluencing online Shopping among Rural Youth. Gujarat Research Society, 21(9): 226-234.
- Turban, Efraim., Outland, Jon., King, David., Lee, Jae Kyu., Liang, Ting-Peng., Turban, Deborrah C. 2018. Electronic Commerce 2018 A Managerial and Social Networks Perspective, Ninth Edition.
- Verhoef, Peter. C., and Bijmolt, Tammo. 2019. Marketing perspectives on digital business models: A framework and overview of the special issue. International Journal of Research in Marketing, 36(3): 341-349.
|