ابراهیمی، ع.، طاعتی، آ.، مهدیه، ا.، و کنعانی، ع. 1389. عوامل مؤثر بر ارتقای مشارکت اعضاء در اتحادیهها و تعاونیهای مصرف. فصلنامه تعاون و کشاورزی، 21 (2): 129-153.
- انصاری، ح.، جورابلو، م.، پورافکاری، ن.، و هاشمیان فر، ع. 1394. بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر مشارکت اعضای تعاونیهای تولیدی کشاورزی و مقایسة آن با تعاونیهای تولیدی صنعتی در استان تهران، تعاون و کشاورزی، 4(13): 73-98.
- بحرینژاد، ر.، خانلری، ا.، حسنقلیپور یاسوری، ط.، حسینی، م. 1397. شناسایی مهمترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران به منظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی. مدیریت بازرگانی، 10(4): 795-814.
- بلالی، ح.، موحدی، ر.، نظری کمرودی، ج. 1396. ارزیابی عوامل اثرگذار در بهبود عملکرد شرکتهای تعاونی تولید روستایی در شهرستان سوادکوه.، پژوهشهای روستایی، 8(4): 580-590.
- بهلولی، ن.، جباری خامنهای، ح.، تیرآبادی، ع.، و تیرآبادی، پ. 1397. تاثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد شرکت از طریق قابلیت بازاریابی با نقش تعدیلی منابع بازاریابی. فصلنامه چشمانداز حسابداری و مدیریت، 1 (5): 41-62.
- جلالی، ا.، و حدیقی، ع. 1397. بررسی تاثیر ابعاد بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد کسبوکارهای کوچک و متوسط فناوری محور. یازدهمین کنفرانس بینالمللی حسابداری و مدیریت و هشتمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوریهای باز. 11 تیر. تهران.
- حسینی مقدم، م.، و حجازی، ر. 1393. تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد بانکها با متغیر میانجی بازارگرایی. توسعه کارآفرینی، 7 (2): 211-229.
- رضائی، ر.، منگلی، ن.، و صفا، ل. 1396. اثر میانجی بازاریابی کارآفرینانه در رابطه بین گرایش کارآفرینانه و عملکرد کسب وکارهای گلخانهای در شهرستان جیرفت. علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران، 13(1): 195-210.
- رضائی، ر.، منگلی، ن.، و صفا، ل. 1394. بررسی مفهوم و ابعاد بازاریابی کارآفرینانه و تأثیر آن در کسبوکارهای کوچک و متوسط. کارآفرینی در کشاورزی، 2(2): 1-16.
- رضوی، م.، زالی، م.، رشیدی، م.، دیداری، ج. 1390. نقش گرایش کارآفرینانه در عملکرد سازمانی؛ شعب بانک ملت شهر تهران، پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 3(5): 95-116.
- شفیعی نیک آبادی، م، و زمانلو، ش. 1391. استراتژیهای نگهداری و عملکرد کسب و کار. مطالعات مدیریت راهبردی، 9 (1): 110-127.
- شیخی، م.، ارفعی، م. 1388. بررسی عوامل مدیریتی مؤثر بر مشارکت اعضاء تعاونیهای کشاورزی استان تهران. پژوهشهای ترویج و آموزش کشاورزی، 2(3): 49-62.
- عطاران، ج.، دیواندری، ع.، و آدینف، ح. 1391. شناسایی عوامل مؤثر بر تحکیم بازار (تحقق مزیت رقابتی پایدار) خدمات بانکی در بانک ملت بر مبنای دیدگاه منبع محور. مدیریت بازرگانی، 4(12): 91-112.
- فکور ثقیه، ا.، و صادقی، ف. 1395. بررسی نقش واسطهای بازاریابی پایدار و بازارگرایی در تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد (مطالعۀ موردی: شعب بانک ملت شهر مشهد). مدیریت بازرگانی، 8(3): 659-680.
- گلستانی، م.، کریمی، آ.، و یزدانی، ح. 1398. بررسی تأثیر بازاریابی کارآفرینانه بر قابلیتهای بازاریابی و عملکرد بازار کسبوکارهای کوچک و متوسط حوزه گردشگری شهر تهران (نقش تعدیلگری شدت رقابت). برنامهریزی و توسعه گردشگری، 8(29): 159-171.
- موسوی، ا.، رجوعی، م.، و غیور باغبانی، م. 1398. تأثیر گرایش کارآفرینی و یادگیری و خودکارآمدی کارآفرینانه بر عملکرد کسب و کار، مدیریت سلامت، 32(4): 72-85.
- موسویزاده، ر.، و رضائی، ح. 1397. بررسی رابطه بین بازارگرایی و عملکرد کسب و کار با توجه به نقش میانجی جهتگیری یادگیری و نوآوری (بانک صادرات استان گلستان). چهارمین کنفرانس بینالمللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسبوکار. 15 دی، کرج.
- Alqahtani, N., and Uslay, C. 2020. Entrepreneurial marketing and firm performance: Synthesis and conceptual development. Journal of Business Research, 113(1): 62-71.
- Amjad, T. 2020. Contemporary challenges in entrepreneurial marketing: Development of a new pedagogy model. Journal of Entrepreneurship Education, 23(3): 1-22.
- Antoncic, B., and Hisrich, R.D. 2003. Clarifying the intrapreneurship concept. Journal of Small Business and Enterprise Development, 10(1): 7-24.
- Arshad, A.S., Rasli, A., Arshad, A.A., and Zain, Z.M. 2014. The impact of entrepreneurial orientation on business performance: A study of technology-based SMEs in Malaysia. Procedia - Social and Behavioral Sciences,130(1): 46-53.
- Becherer, R.C., Helms, M.M., and McDonald, J.P. 2012. The effect of entrepreneurial marketing on outcome goals in SMEs. New England Journal of Entrepreneurship,15(1): 1- 12.
- Ernita, E., Firmansyah, F., and Martial, T. 2020. Entrepreneurship attitude of managers, member participation, and cooperative performance: Evidence from Indonesia. Management Science Letters, 10(8): 1719-1728.
- Fatoki, O. 2019. Entrepreneurial Marketing and Performance of Small and Medium Enterprises in South Africa. Journal of Reviews on Global Economics, 8(1): 1429-1437.
- Hills, G.E., and Hultman, C.M. 2011. Academic Roots: The Past and Present of Entrepreneurial. Marketing. Journal of Small Business and Entrepreneurship, 24(1): 1- 10.
- Huang, C.C., Zazale, S., Othman, R., Aris, N.A., and Ariff, S.M.M. 2015. Influence of cooperative members’ participation and gender on performance. Journal of Southeast Asian Research, 1(1): 1-9.
- Kurgun, H., Bagiran, D., Ozeren, E., and Maral, B. 2011. Entrepreneurial marketing-The interface between marketing and entrepreneurship: A qualitative research on boutique hotels. European Journal of Social Sciences, 26 (3): 340-357.
- Al-Manasra, E., Al-Zyadat, M.A., Al-Awamreh, M.A., and Alnsour, M.S. 2013. Linking entrepreneurial marketing and performance indicators in Jordanian hotel industry. Journal of Management Research, 5(3): 86-94.
- Marwan, M., Idris, I., and Sari, I.K. 2018. The Impact of Board Director’s Entrepreneurship and Members’ Participation on Cooperatives’ Performance. In First Padang International Conference On Economics Education, Economics, Business and Management, Accounting and Entrepreneurship (PICEEBA 2018) (pp. 663-667). Atlantis Press.
- Niehm, L. S., Hurst, J. L., Son, J., Fiore, A. M., & Sadachar, A. 2013. Entrepreneurial marketing: Scale development and validation in the small firm context. Proceeding of Conference on Apparel, Events and Hospitality Management, United States, Iwoa University, 1- 6.
- -Neely, A.D., Adams, C., and Kennerley, M. 2002. The Performance Prism: The Scorecard for Measuring and Managing Stakeholder Relationships, Financial Times/Prentice Hall, London.
- Sok, P., Snell, L., Lee, W. J.T., and Sok, K.M. 2017. Linking entrepreneurial orientation and small service firm performance through marketing resources and marketing capability: A moderated mediation model. Journal of Service Theory and Practice, 27(1): 231-249
|