- اخلی، م.، دیدهخانی، ح.، شریفزاده، م. ش.، حسینی، س. م. ر. 1397. الگوی مفهومی تشخیص فرصت کارآفرینان نوپای فناور دانشگاهی کشاورزی. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی؛ ۱۰(۴۵): ۱۳۹-۱۵۷.
- احسانی، م.، کوزهچیان، هـ.، هنری، ح.، مندعلیزاده، ز. 1396. شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش. نشریه مدیریت ورزشی، 9 (4): 599-616.
- آذر، ع.، تیزرو، ع.، مقبل باعرض، ع.، نواری رستمی، ع. ا. 1389. طراحی مدل چابکی زنجیره تأمین؛ رویکرد مدل سازی تفسیری-ساختاری. پژوهشهای مدیریت در ایران، ۱۴ (۴): ۱-۲۵.
- شریفی، م. و پیشبین، س.ا. 1394. پیشبرد توسعه روستایی از طریق کارآفرینی اجتماعی: آموزههای بانک گرامین. نشریه کارآفرینی در کشاورزی، 2 (3): 105-77.
- صالحی صدقیانی، ج. 1389. بررسی کارآفرینی اجتماعی با رویکرد مشخصههای رفتاری. توسعه کارآفرینی، 2 (7): 67-94.
- عبداللهزاده.، غ. و شریفزاده، م.س. 1393. تلفیق پایداری در فرآیند کارآفرینی: تبیین مفهوم، ضرورت و ملزومات کارآفرینی پایدارگرا و کسبوکار سبز. کارآفرینی در کشاورزی، 1 (3): 39-63.
- عمرانی، ز.، حقیقی کفاش، م.، مظلومی، ن. 1389. اولویتبندی عوامل اثرگذار بر کارآفرینی اجتماعی در ایران از دیدگاه فعالان اجتماعی، توسعه کارآفرینی، 2 (8): 11-36.
- مالکی، ر.، ییلاق چغاخور، ح.، احمدوند، م. 1394. بررسی ویژگیهای کارآفرینی اجتماعی در سازمانهای دولتی (مورد مطالعه: ادارة کل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد). فصلنامه برنامهریزی رفاه و توسعه اجتماعی، 7 (25): 41-62.
- مرادی پردنجانی، ح.، صادقی دهچشمه، س. و بیاتی، ی. 1394. تأثیر هوش اجتماعی بر کارآفرینی اجتماعی (مطالعه موردی: مدیران بسیج استان چهارمحال و بختیاری). مطالعات راهبردی بسیج، 18 (69): 152-131.
- میرکزاده، ع. و بهرامی، م. 1390. لزوم توجه به کارآفرینی اجتماعی بعنوان بستر پایداری در اجتماعات روستایی. مجله کار و جامعه، 134: 38-47.
11. نادعلیپور پلکی، ح.، کریمی، ف. و نادی، م. 1398. تبیین شرایط زمینهای در راستای توسعه کارآفرینی اجتماعی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، 13 (2): 267284.
- نادعلیپور پلکی، ح.، کریمی، ف. و نادی، م. 1398. کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی: یک مطالعه داده بنیاد. نوآوری و ارزشآفرینی، 9 (15): 92-75.
13. وصال، م، جلوداری، ا. و وصال، ح. 1393. بررسی رابطهی عوامل اکتسابی کارآفرینی با کارآفرینی سازمانی (مطالعه موردی: سازمان تأمین اجتماعی استان فارس). تحقیقات بازاریابی نوین، 4 (3):172-145.
- Abu-Saifan, S. (2012). Social entrepreneurship: definition and boundaries. Technology innovation management review, 2(2): 22-27.
- Ashoka. 2015. 2015’s most valuable organization: A changemaker company. Retrieved April 10, 2014, from http://www.forbes.com/sites/ashoka/2015/09/17/2015s-most-valuable-organization-thechangemaker-company.
- Baron, D.P. 2007. Corporate Social Responsibility and Social Entrepreneurship. Journal of Economics & Management Strategy, 3: 683-717.
- Bikse, V., Rivza, B., and Riemere, I. (2015). The social entrepreneur as a promoter of social advancement. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 185, 469-478.
- Bornstein, D. 2007. How to change the world: Social entrepreneurs and the power of new ideas. Oxford University Press. 358 pp.
- Davis, S.M. 2002. Social entrepreneurship: Towards an entrepreneurial culture for social and economic development. International Board Selection Committee, Ashoka: Innovators for the Public, Prepared by request for the Youth Employment Summit, September 7(11): 201-221
- Dees, J.G. 1998. Enterprising nonprofits. Harvard Business Review, 76: 55-67.
- Faisal, M., Banwet, D.K. and Shankar, R. 2006. Supply chain risk mitigation: modelling the enablers. Business Process Management, 12(4): 535-552.
- Grayson, D., McLaren, M., and Spitzeck, H. (2011). Social Intrapreneurs: An Extra Force for Sustainability Innovation. Doughty Centre Occasional Paper.
- Kannampuzha, M., and Hockerts, K. 2019. Organizational Social Entrepreneurship: Scale Development and Validation. Social Enterprise Journal, 15(3): 290-319.
- Kirby, D. 2011. The case for (social) entrepreneurship education in Egyptian universities. Education Training, 53 (5): 403-415.
- Lavis, J.N., Davies, H.T., Gruen, R.L., Walshe, K., and Farquhar, C.M. 2006. Working within and beyond the Cochrane Collaboration to make systematic reviews more useful to healthcare managers and policy makers. Healthcare Policy, 1(2): 21-33.
- Mair, J., and Marti, I. 2006. Social entrepreneurship research: A source of explanation, prediction, and delight. Journal of World Business, 41(1): 36-44.
- Martin, R.L. and Osberg, S. 2007. Social entrepreneurship: The case for definition. Stanford Social Innovation Review. 5 (2): 28-39.
- Martin, R.L., Osberg, S. (2007). Social Entrepreneurship: The Case for Definition. Social Innovation Review: Stanford Jr. University.
- Praszkier, R., & Nowak, A. 2012. Social entrepreneurship: Theory and practice (p. 250). Cambridge: Cambridge University Press.
- Prensky, D. 2005. Social Entrepreneurship. Available at SSRN 983195. 18 p.
- Seelos, C., Ganly, K., and Mair, J. 2006. Social entrepreneurs directly contribute to global development goals. In Social entrepreneurship (pp. 235-275). Palgrave Macmillan, London.
- Sheldon, P.J., and Daniele, R. (2017). Social Entrepreneurship and Tourism. Cham: Springer International Publishing, Available through: LUSEM Library website https://www. lusem. lu. se/library [Accessed 07 January 2020].
- Volkmann, C., Tokarski, K., and Ernst, K. 2012. Social entrepreneurship and social business: An introduction and discussion with case studies. Wiesbaden: Springer. 279pp.
- Warfield, J.W. 1974. Developing interconnected matrices in structural modelling, IEEE transcript on systems. Men and Cybernetics, 4(1): 51-81.
- Zhang, D.D., and Swanson, L.A. (2014). Linking social entrepreneurship and sustainability. Journal of Social Entrepreneurship, 5(2): 175-191.
|