آمار

تعداد نشریات13
تعداد شماره‌ها626
تعداد مقالات6,517
تعداد مشاهده مقاله8,746,928
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,317,527
عباسی, لقمان, شریف‌زاده, محمدشریف, عبدالله زاده, غلامحسین, محبوبی, محمد رضا. (1396). سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی. , 4(2), 73-86. doi: 10.22069/jead.2017.13566.1276
لقمان عباسی; محمدشریف شریف‌زاده; غلامحسین عبدالله زاده; محمد رضا محبوبی. "سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی". , 4, 2, 1396, 73-86. doi: 10.22069/jead.2017.13566.1276
عباسی, لقمان, شریف‌زاده, محمدشریف, عبدالله زاده, غلامحسین, محبوبی, محمد رضا. (1396). 'سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی', , 4(2), pp. 73-86. doi: 10.22069/jead.2017.13566.1276
عباسی, لقمان, شریف‌زاده, محمدشریف, عبدالله زاده, غلامحسین, محبوبی, محمد رضا. سازوکار بازاریابی کارآفرینانه در تعاونی‌های کشاورزی: رویکرد ویژه به برندسازی. , 1396; 4(2): 73-86. doi: 10.22069/jead.2017.13566.1276


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب